Home / Toimitusehdot

Toimitusehdot

Tervetuloa Lumoral-verkkokauppaan.
Tämän sivuston käyttö on osoitus siitä, että sitoudut noudattamaan seuraavia toimitusehtoja. Luethan nämä ehdot huolellisesti, ennen tilauksen tekemistä verkkokaupassamme.


TILAUS JA TOIMITUS


Ostaminen on mahdollista vain verkkokaupan kautta. Emme ota vastaan puhelin- tai sähköpostitilauksia, mutta jos tarvitset apua verkkokauppaostoksen tekemisessä, soita asiakaspalveluumme. Käsittelemme toimituksia siinä järjestyksessä kuin ne vastaanotetaan järjestelmäämme. Sähköpostitse lähettämämme tilausvahvistus on merkki siitä, että tilauksesi on rekisteröitynyt järjestelmäämme onnistuneesti.
Lähetämme sinulle myös toimitusvahvistuksen sähköpostitse, kun tilaus on kerätty ja luovutettu Postille toimitettavaksi. Kumppanimme on Posti. Pyrimme toimittamaan tilatut tuotteet 3-5 arkipäivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Mikäli toimitusaika pitkittyy merkittävästi, asiakaspalvelumme pyrkii olemaan yhteydessä sinuun mahdollisimman pian. Jos haluat tilata tuotteen Ahvenanmaalle, ota ensin yhteys asiakaspalveluun.


TOIMITUSTAVAT & -KULUT


Tarjoamme Suomessa seuraavat toimitustavat:

  • Postin pikkupaketti Lumorinse-tableteille 2,00 €
  • Toimitus Postin toimipisteeseen veloituksetta (Aloituspakkaukselle) 
  • Postin Kotipaketti kotiin toimitettuna 10 €

Hinta määräytyy tilauksen kokonaispainon mukaan ja on nähtävissä ostoskori-vaiheessa.
- Posti säilyttää paketteja keskimäärin vain 7 vuorokauden ajan sekä toimipisteissään että Pakettiautomaateissa - tarkistathan viimeisen mahdollisen noutoajankohdan Postilta saamastasi noutoilmoituksesta.

Jos et nouda pakettia Postin määrittelemän ajan kuluessa, se lähetetään Postin toimesta automaattisesti takaisin varastollemme. Pidätämme oikeuden veloittaa varastollemme noutamattomana lähetyksenä takaisin saapuvasta paketista 10 € suuruisen maksun meille aiheutuvien palautus- ja käsittelykustannuksien kattamiseksi.


HINNAT JA MAKSUTAVAT
Verkkokaupan tuotekorteilla nähtävissä olevat hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät mahdollisia toimituskuluja.
Maksuvälityksen yhteistyökumppaninamme toimii Paytrail.


Yhdessä Paytrailin kanssa tarjoamme seuraavia maksutapoja:
• Kaikki suomalaiset verkkopankkipainikkeet
• Korttimaksut: Visa, Mastercard, American Express
• Mobiilimaksutavat: MobilePay ja Siirto
• Lasku- ja osamaksutavat Collectorin kautta.

Tarjoamme EU-maissa seuraavat toimitustavat:

  • toimitus Postin ja sen kumppaneiden (DHL ja Bring) kautta veloituksetta, kun tilaus on vähintään 50 €
  • UPS Standard toimitettuna 10
  • Toimitus UPS:n kautta kotiosoitteeseen 15


Löydät lisätietoa Paytrailista täältä ja Paytrailin käyttöehdot täältä. Paytrail käsittelee henkilötietojasi soveltuvan lainsäädännön ja Paytrailin tietosuojaselosteen mukaisesti.
Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Paytrailin asiakaspalveluun.

TILAUKSEN VAIHTO, PALAUTUS TAI PERUUTTAMINEN

Palautus


Tarjoamme 14 päivän palautusoikeuden verkkokaupasta tilatuille tuotteille, alkaen siitä päivästä, kun olet vastaanottanut tuotteet. Tuotteiden tulee olla palautettaessa virheettömiä ja avaamattomassa pakkauksessa, sinetit avamattomina. Teemme hyvityksen viipymättä, mutta kuitenkin vähintään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet tuotteet varastollemme.

Hyvitämme tuotteista maksamasi hinnan käyttäen alkuperäistä maksutapaa ja saat Paytraililta hyvitysvahvistuksen tilauksen teon yhteydessä antamaasi sähköpostiosoitteeseen. Jos olet maksanut tuotteen S-Pankin tai Ålandsbankenin tililtä, maksunvälittäjämme Paytrail tiedustelee tilinumeroasi ja palauttaa tuotteen hinnan ilmoittamallesi tilille.


Palautusoikeus on voimassa 14 vuorokautta sen vastaanottamisen jälkeen, jos pakkaus on avaamaton ja siinä on sinetit tallella. Huomioithan, että pelkkä tilauksen noutamatta jättäminen ei kuitenkaan riitä sen peruuttamiseksi, vaan tilauksen noutamatta jättämisestä (joko Postin toimipisteestä / Pakettiautomaatista) tulee erikseen ilmoittaa asiakaspalvelullemme.


Mitä, jos suukappale ei ole sopiva?
Mikäli olet avannut pakkauksen, mutta Lumoral ei sovi sinulle, ota yhteys asiakaspalveluun sopiaksesi palauttamisesta.
Huomioithan, että emme hyvitä mahdollisia alkuperäisiä toimituskuluja.
Maksamme kuitenkin palautuksesta aiheutuvat lähetyskustannukset puolestasi, kunhan toimit seuraavien ohjeiden mukaisesti:

Tilaukset, joiden alkuperäinen toimitustapa on ollut nouto Postin toimipisteestä tai Postin kotitoimitus:


1. Pakkaa huolellisesti tuotteet, jotka haluat palauttaa - mielellään alkuperäiseen kuljetuspakkaukseen. Jos pakkaus ei ole alkuperäinen, lisää pakkauksen ulkosivuun helposti havaittavaan paikkaan Litium-ion-varoitustarra.

2. Nouda Postin palautuspalvelusta Helposti-koodi käyttäen hyväksesi alkuperäisen toimituksen lähetystunnusta. Kirjoita Helposti-koodi paketin päälle ja vie paketti joko Postin toimipisteeseen tai Pakettiautomaattiin.

TAI

Kirjoita paketin päälle seuraavat tiedot:

Asiakaspalautus Koite Health Oy
Sopimusnumero 924448
Otakaari 5 A
02150 Espoo
ja palauta paketti lähimpään Postin toimipaikkaan.